Diagnosticarea defectelor semnalate se face la sediul nostru iar dumneavoastra trebuie sa veniti cu laptopul defect sau sa il trimiteti prin curier ambalat corespunzator, de preferat in cutia originala in care l-ati cumparat. Daca veniti personal la service, atunci veti fi intampinati de unul din tehnicienii nostri care va face o diagnosticare initiala.
Cat costa diagnosticarea?
Diagnosticarea defectelor unui laptop costa intre 25 de lei si 50 de lei, pretul variaza in functie de complexitatea laptopului si de defectele semnalate. Daca trebuie demontata placa de baza pentru a putea constata, atunci pretul va fi de 50 de lei.
Diagnosticare Laptop Gratutia
- Noi facem constatarea defectelor laptopului iar clientul nu doreste sa efectueze reparatia din diferite motive, atunci clientul va trebui sa achite taxa de diagnosticare, intre 25 si 50 de lei.
- A doua varianta este cea in care noi diagnosticam iar clientul doreste reparatia, situatie in care clientul nu va mai achita taxa de diagnosticare ci doar reparatia efectuata. Astfel clientii care aleg sa repare la Goldnet Service Laptop, laptopurile defecte, vor beneficia de diagnosticare si consultanta gratuita.
Cat dureaza diagnosticarea?
In cazul defectelor complexe cand lasati laptopul in service, diagnosticarea poate dura de la 48 de ore pana la maxim 5 zile, perioada dupa care veti fi sunat si informat de defectiunile intalnite la laptopul dumneavoastra si vi se vor propune varianta de rezolvare la preturi cat mai avantajoase.
Termeni si conditii de intrare a echipamentelor in service. In atentia clientilor!
Pentru pastrarea confidentialitatii datelor personale si pentru a evita pierderea accidentala a informatiilor in cazul in care acestea sunt importante, clientul are obligatia ca inainte de a lasa echipamentul in service sa-si opreasca harddiskul ce contine sistemul de operare si datele personale sau sa faca o copie de siguranta a acestuia. Nu ne asumam raspunderea de pierderea sau coruperea datelor existente pe harddisk sau alt suport de date existent in echipamentul lasat in service, desi inainte de orice interventie care afecteaza datele clientul va fi instiintat.
Termenul mediu de rezolvare al defectelor constate de noi este de 5 zile lucratoare din momentul instiintarii clientului si a acceptului acestuia cu privire la defecte, mod, timp de rezolvare si costuri iar termenul maxim este de 30 de zile in cazul defectelor complexe ale placilor de baza sau situatii in care trebuie comandate piese rare de la furnizori interni sau externi, etc.
Diagnosticare complexa
Produse neridicate?
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la anuntarea clientului privind rezultatul diagnosticarii vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare a deseurilor.
La fel in cazul operatiunii de relipire cip video sau northbridge care desi nu sunt defecte in totalitate, sunt imbatranite si uzate(fapt care nu poate fi identificat sigur) iar defectul initial poate apare din nou, solutia de rezolvare sigura este prin inlocuirea cipului cu unul nou dar si cu un cost mai mare, iar prin refuzarea acestei variante clientul isi asuma riscul reaparitiei defectului si accepta faptul ca garantia de 3 luni acordata presupune doar o singura relipire gratuita in perioada de garantie care poate sa nu duca la rezolvarea defectului iar pretul achitate initial nu se returneaza.
De asemenea clientul accepta posibilitatea ca in timpul dezasamblarii si asamblarii laptopului anumite elemente fragile din plastic ce tin de carcasa(cleme, picioruse de fixare, margini) datorita imbatranirii sau uzurii acestora se pot rupe sau crapa fara insa a afecta functionalitatea generala.