Diagnosticarea defectelor semnalate se face la sediul nostru iar dumneavoastra trebuie sa veniti cu laptopul defect sau sa il trimiteti prin curier ambalat corespunzator, de preferat in cutia originala in care l-ati cumparat. Daca veniti personal la service, atunci veti fi intampinati de unul din tehnicienii nostri care va face o diagnosticare initiala.

Cat costa diagnosticarea?

diagnosticare laptop
    Diagnosticarea defectelor unui laptop costa intre 25 de lei si 50 de lei, pretul variaza in functie de complexitatea laptopului si de defectele semnalate. Daca trebuie demontata placa de baza pentru a putea constata, atunci pretul va fi de 50 de lei.

Diagnosticare Laptop Gratutia
   Atunci cand clientul doreste sa afle defectele laptopului apeland la serviciul de diagnosticare laptop exista 2 optiuni.
  • Noi facem constatarea defectelor laptopului iar clientul nu doreste sa efectueze reparatia din diferite motive, atunci clientul va trebui sa achite taxa de diagnosticare, intre 25 si 50 de lei.
  • A doua varianta este cea in care noi diagnosticam iar clientul doreste reparatia, situatie in care clientul nu va mai achita taxa de diagnosticare ci doar reparatia efectuata. Astfel clientii care aleg sa repare la Goldnet Service Laptop, laptopurile defecte, vor beneficia de diagnosticare si consultanta gratuita.
Cat dureaza diagnosticarea?
   Diagnosticarea laptopurilor se face pe loc, in momentul cand veniti cu laptopul in service. Daca se constata defectiuni la placa de baza sau placa video, atunci laptopul se va lasa in service in baza unui proces verbal de predare-primire, stampilat si semnat si in care este mentionata configuratia laptopului, astfel clientii stau fara grija in privinta pieselor din interiorul laptopurilor.

In cazul defectelor complexe cand lasati laptopul in service, diagnosticarea poate dura de la 48 de ore pana la maxim 5 zile, perioada dupa care veti fi sunat si informat de defectiunile intalnite la laptopul dumneavoastra si vi se vor propune varianta de rezolvare la preturi cat mai avantajoase.

 

Termeni si conditii de intrare a echipamentelor in service. In atentia clientilor!

Pentru pastrarea confidentialitatii datelor personale si pentru a evita pierderea accidentala a informatiilor in cazul in care acestea sunt importante, clientul are obligatia ca inainte de a lasa echipamentul in service sa-si opreasca harddiskul ce contine sistemul de operare si datele personale sau sa faca o copie de siguranta a acestuia. Nu ne asumam raspunderea de pierderea sau coruperea datelor existente pe harddisk sau alt suport de date existent in echipamentul lasat in service, desi inainte de orice interventie care afecteaza datele clientul va fi instiintat.

     Termenul mediu de rezolvare al defectelor constate de noi este de 5 zile lucratoare din momentul instiintarii clientului si a acceptului acestuia cu privire la defecte, mod, timp de rezolvare si costuri iar termenul maxim este de 30 de zile in cazul defectelor complexe ale placilor de baza sau situatii in care trebuie comandate piese rare de la furnizori interni sau externi, etc.

Diagnosticare complexa
In situatia unor defecte grave de placa de baza/video precum cip video sau northbridge dezlipit sau defect, care nu pot fi diagnosticate sigur decat prin relipirea cipului si necesita interventii repetate pe placa de relipire-dezlipire la temperaturi ridicate de peste 185 grade, exista riscul(10-15%) din cauza unor defecte ascunse sau factori imprevizibili(imbatranirea sau uzura placii si altor microcomponente, microcontacte rupte sau cricuite intrerupte, etc) ca dupa aceste interventii defectul initial sa se schimbe si laptopul sa nu mai porneasca deloc si prin aceasta clientul isi da acordul cu privire la acceptarea acestui risc.
Produse neridicate?
In cazul in care echipamentul nu se poate repara sau conditiile(costul, durata, etc) nu sunt acceptate de client este obligatorie achitarea taxei de diagnosticare simpla de 25 lei sau 50 lei diagnosticare complexa in eventualitatea in care a fost necesara desfacerea completa a laptopului si interventia pe placa de baza pentru a putea testa laptopul.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la anuntarea clientului privind rezultatul diagnosticarii vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare a deseurilor.

La fel in cazul operatiunii de relipire cip video sau northbridge care desi nu sunt defecte in totalitate, sunt imbatranite si uzate(fapt care nu poate fi identificat sigur) iar defectul initial poate apare din nou, solutia de rezolvare sigura este prin inlocuirea cipului cu unul nou dar si cu un cost mai mare, iar prin refuzarea acestei variante clientul isi asuma riscul reaparitiei defectului si accepta faptul ca garantia de 3 luni acordata presupune doar o singura relipire gratuita in perioada de garantie care poate sa nu duca la rezolvarea defectului iar pretul achitate initial nu se returneaza.

     De asemenea clientul accepta posibilitatea ca in timpul dezasamblarii si asamblarii laptopului anumite elemente fragile din plastic ce tin de carcasa(cleme, picioruse de fixare, margini) datorita imbatranirii sau uzurii acestora se pot rupe sau crapa fara insa a afecta functionalitatea generala.

Scrie
Vorbeste cu noi pe Whatsapp
Scan the code
Buna, lasa mesajul tau si vom reveni cat putem de repede!